Białystok – Program – 22.02.2024

22 lutego odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Służby Zdrowia.
Konferencja została podzielona na dwie ścieżki tematyczne, gdzie uczestnik sam decyduje jaki wykład chce wybrać.
Spotkanie odbędzie się w Hotelu Ibis Styles, al. Piłsudskiego 25, Białystok.

Pobierz program w formacie PDF

8:00–8:50

8:50 – 11:00

 

 








11:00 –11:40

Rozpoczęcie konferencji

$prawna placówka, czyli jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną.
dr n. praw. adwokat Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej?
Łukasz Laskowski, Poziom 4

Wykorzystanie AI w procesie poprawy jakości i efektywności obsługi pacjenta.
Marcin Fiedziukiewicz, kliniki.pl

 

Przerwa Kawowa 

11:40 –14:10

 

 

 

 


 

 

 

 

Nowe wymogi prawne związane z leczeniem dzieci.
dr n. praw. adwokat Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
Kontrole NFZ – jak zabezpieczyć interesy placówki w toku kontroli. Omówienie procedur i case studies z postępowań kontrolnych.
mec. Marta Byzdra-Pawlak, F/K LEGAL


Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym.
r.pr. Marta Woś, Senior Lawyer, F/K LEGAL
Najczęstsze naruszenia praw pacjenta w placówce medycznej.
dr n. praw. adwokat Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
 

Jak wyróżnić się na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.
Katarzyna Łempicka, Trener biznesu

Feedback? Jaki feedback? To był zwykły „opr”, czyli jak zwracać uwagę pracownikom, żeby czuli motywację do zmiany swojego zachowania w pracy.
Łukasz Laskowski, Poziom 4
Kiedy sytuacja Cię przerasta, czyli zarządzanie sytuacyjne zespołem w placówce medycznej.
Łukasz Laskowski, Poziom 4

Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej?
Katarzyna Łempicka, Trener biznesu

 

14:10 –14:50

Przerwa Kawowa 

14:50 –16:00

 

 






 

Wpływ wewnętrznego systemu zarządzania jakością na występowanie zdarzeń niepożądanych w podmiotach leczniczych.
mec. Bartłomiej Jurkiewicz, F/K LEGAL

Błędy RODO, czyli czego nie robić w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
dr n. praw. adwokat Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Jak działać dobrze i nie popełniać błędów, kiedy musisz zarządzać swoimi kolegami?
Łukasz Laskowski, Poziom 4

Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?
Katarzyna Łempicka, Trener biznesu